Kondycja i intensywne spalanie

  • Aqua Power Aerobik
  • Aqua Power Tabata

AQUA POWER AEROBIK

Forma aqua fitness o zróżnicowanym charakterze treningowym – kondycyjnym, wzmacniająco – siłowym. Zajęcia realizowane są w oparciu o innowacyjne rozwiązania treningowe oraz w formie treningu interwałowego i obwodów stacyjnych.

Cele i efekty:

  • poprawa wytrzymałości mięśniowej
  • poprawa koordynacji ruchowej
  • wzmacnianie mięśni brzucha
  • wzmacnianie mięśni ud
  • wzmacnianie mięśni nóg i pośladków
  • wzmacnianie mięśni grzbietu
  • wzmacnianie mięśni ramion
  • poprawa wydolności fizycznej
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • ujędrnienie skóry
  • poprawa samopoczucia
  • aktywny odpoczynek
Grupa docelowa:
Zajęcia przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia
Zajęcia przeznaczone dla kobiet
Zajęcia przeznaczone dla mężczyzn
 
Intensywność:
Wysoka intensywność ćwiczeń
 
Umiejętności:
Zaawansowany poziom umiejętności
 
Czas:
45 minut
 
Przygotowanie:
Należy zabrać ze sobą czepek, strój kąpielowy, najlepiej jednoczęściowy, ręcznik oraz butelkę wody mineralnej. Niewskazane jest przed zajęciami kremowanie i balsamowanie skóry.

AQUA POWER TABATA

Forma aqua fitness o charakterze interwałowym o wysokiej i bardzo wysokiej intensywności. Tabata to unikalna metoda treningowa, łącząca w sobie cechy maksymalizacji efektów w kształtowaniu wydolności (tlenowej i beztlenowej) i wysokiej intensyfikacji przemian metabolicznych i spalania tkanki tłuszczowej prostoty.

UWAGA: 

Bezwzględnym przeciwwskazaniem są choroby układu krążenia.

Cele i efekty:

  • kształtowanie czasu reakcji
  • poprawa wytrzymałości mięśniowej
  • wzmacnianie mięśni całego ciała
  • wzmacnianie mięśni ud
  • wzmacnianie mięśni brzucha, nóg i pośladków
  • wzmacnianie mięśni grzbietu
  • wzmacnianie mięśni ramion
  • poprawa wydolności fizycznej (tlenowej i beztlenowej)
  • wysoka intensyfikacja przemian metabolicznych i spalania tkanki tłuszczowej
  • wysmuklenie sylwetki
  • ujędrnienie skóry
  • poprawa samopoczucia
Grupa docelowa:
Zajęcia przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia
Zajęcia przeznaczone dla kobiet
Zajęcia przeznaczone dla mężczyzn
 
Intensywność:
Wysoka intensywność ćwiczeń
 
Umiejętności:
Zaawansowany poziom umiejętności
 
Czas:
45 minut
 
Przygotowanie:
Należy zabrać ze sobą czepek, strój kąpielowy, najlepiej jednoczęściowy, ręcznik oraz butelkę wody mineralnej. Niewskazane jest przed zajęciami kremowanie i balsamowanie skóry.

Trenuj SKUTECZNIE! Tylko w Fitswim – na treningach kondycyjnych – POMIAR PRACY SERCA podczas wysiłku.

logotyp_af_bez_tla

Dlaczego podczas treningów kształtujących wydolność organizmu wykorzystujemy pomiar tętna?

  1. tętno – pomiar częstości skurczów serca (ang. HR – Heart Rate) – jest podstawowym wskaźnikiem do monitorowania intensywności wysiłku
  2. bieżąca obserwacja pracy serca jest najlepszym narzędziem do KONTROLI WYSIŁKU wykonywanego przez organizm i WSPOMAGA utrzymanie intensywności wysiłku w zadanej strefie wysiłkowej
  3. trening z monitoringiem pracy serca:
    • pozwala na PRAWIDŁOWY, ZRÓWNOWAŻONY i SKUTECZNY rozwój możliwości Twojego organizmu
    • uczy ŚWIADOMEJ pracy z ciałem – jego możliwości i reakcji

Uwaga: NIE PORÓWNUJ SWOJEGO TĘTNA Z INNYMI. Tętno jest sprawą indywidualną zależy od aktualnego poziomu wydolności organizmu, tętna spoczynkowego, stanu zdrowia, wieku oraz składu ciała.